“A fost foarte ciudat ieri pe proba a doua. Am mers dupa road book, insa cand am ajuns in parcul de asistenta mi s-a spus ca am ratat un waypoint, iar ulterior am aflat ca sunt inca 37 de piloti de la categoria moto care au aceeasi problema. La acest raliu ca sa poti lua waypoint-urile trebuie sa te apropii de ele la o distanta de maxim 90 de metri, iar waypoint-ul de ieri era intr-o bucla care te scotea practic de pe trasa uramand sa revi dupa ce ai luat acel punct. Ieri in anumite locuri au fost benzi pe traseu si oameni care iti indicau ruta la fel ca la etapele de enduro, inclusiv in locatia acestui punct sincer nu inteleg cum am putut atat de multi sa nu luam acel waypoint. Prima etapa de astazi a fost ok, insa traseul de aici are foarte multa piatra si este destul de greu sa iti menti un ritm de la inceputul pana la sfarsitul probei. Acum pornim in cea de a doua proba care este mai scurta dar mai tehnica si cu mai multe capacane in ceea ce priveste navigatia. Sper sa pot recupera cat mai mult in zilele urmatoare si sa reajung pe podiumul clasei 450 cmc, unde dupa penalizarea primita ieri sunt pe locul 6.”
(waypoint: pe langa punctul de control orar, pe probele speciale exista si asa numitele waypoint-uri care sunt practic mascate, pilotul ne primind indicatii de la GPS privind directia acestui punct. Pentru a ajunge la waypoint se urmareste road-book-ul, iar la C.E.R, iti este marcata trecerea pe la un astfel de punct daca te apropii la cel mult 90 de metri de locatia sa.)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu