marți, 16 septembrie 2008
Evolutie sub avertizarea meteorologica – cod galben
Dupa doua zile de hard-enduro, pe un traseu ingreunat, mai ales ieri (luni
15.09.2008), de ploaie, Mani Gyenes isi pastreaza statutul de cel mai bun pilot
roman din competitie fiind clasat in primii 20 de rideri - clasa “Profi”.
Cea de a doua zi petrecuta, de cei 200 de piloti de la cea de a cincea editie a Red
Bull Romaniacs, in Carpati a fost una in care s-a concurat sub avertizarea de cod
galben venita din partea Administratiei Nationale de Meteorologie. Codul galben
s-ar putea prelungi si astazi pentru judetul Sibiu, iar pilotii clasei Profi, cei care
au cel mai dificil traseu din competitie, vor fi nevoiti sa parcurga o ruta de peste
100 de kilometri.
Pe langa ploaia care va ingreuna traseul de astazi (16.09.2008), concurentii se
pot astepta si la ninsoare, avand in vedere ca cei de la clasa “Profi” vor ajunge
pana la 2200 m altitudine in zona Muntilor Lotrioara.
Mani Gyenes (locul 17 dupa primele 2 zile):
“In prima zi de off-road a fost greu sa parcurgem traseul, dar nu din cauza
dificultatii, ci pentru ca am pierdut foarte mult timp la urcari unde se
intersectau traseele de “Profi”, “Experti” si uneori chiar si “Hobby”. Practic,
erau urcari pe unde putea trece o singura motocicleta si trebuia sa stai la coada
si sa astepti sa treaca cei care au ajuns in acel punct inaintea ta. Cei de la
celelalte categorii, avand un traseu mai scurt si mai usor, au ajuns mai repede si
mai mult de jumatate din concurentii de la clasa “Profi” au pierdut foarte mult
timp in aceaste zone. A exista ulterior, pe traseu, o blocare a rutei din cauza
unei porti inchise care era chiar pe ruta si au fost piloti care au pierdut si
jumatate de ora incercand sa treaca.
Luni, traseul a fost ingreunat de frig si ploaie si in prima parte a zilei am
concurat prin ceata, de care se pare ca nu vom scapa nici astazi. E dificil. Sunt
portiuni unde dupa ce au trecut cateva motociclete, traseul isi mareste
dificultatea devenind mult mai periculos. Am avut o coborare de peste 300 de
metri extrem de abrupta si cu multa piatra, unde deja dupa 15 piloti a devenit
extrem de greu si sa cobori pe langa motocicleta.
Dupa doua zile, pot spune ca intr-adevar aceasta este cea mai dura editie a Red
Bull Romaniacs. Sper sa ajung cu bine la finisul de maine. Nu pot merge intr-un
ritm mai rapid, avand in vedere ca asta inseamna sa iti cresti riscul de a te
accidenta si nu imi permit acest lucru pentru ca in cateva saptamani voi concura
intr-o etapa a Campionatului Mondial de Rally-Raid”.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu