Mani Gyenes, cel mai bine clasat pilot roman in Raliul Dakar, va concura in perioada 5-11 octombrie in Raliul Faraonilor – prima etapa din Campionatul Mondial de Rally Raid la care ia startul.
Dupa clasarea pe locul 9 la categoria debutanti in Raliul Dakar (ianuarie 2007), Mani a inceput antrenamentele pentru editia 2008. Anularea acesteia a dus la participarea pilotului satmarean in Dakar Series Central Europe Rally, competitie pe care a terminat-o pe locul 2 la clasa 450 cmc, si la inceperea antrenamentelor pentru Dakar 2009. Din acest program face parte si Raliul Faraonilor, prima etapa din Campionatul Mondial de Rally Raid la care Mani Gyenes va lua startul.Si pentru ca in ianuarie va concura in Dakar alaturi de Vectra Racing Team, iar Raliul Faraonilor reprezinta o repetitie generala in ceea ce priveste organizarea si structura echipei care va merge in cel mai dificil rally-raid din lume, Mani ii are coechipieri pe: David Casteu, Frans Verhoeven, Marcel Butuza, Alex Garbacea, Dan Tatoiu, Ludovic Boinnard.
Mani Gyenes: Ma bucur ca am sansa sa concurez, atat in Raliul Faraonilor cat si in Dakar, alaturi de Vectra Racing Team, mai ales ca este o onoare sa ai coechipieri precum sunt David Casteu si Frans Verheuven, ambii fiind, pana in urma cu cateva luni, piloti oficiali KTM. Voi avea multe de invatat de la cei doi si de la Marcel Butuza pentru ca eu maine voi face primii kilometri pe un KTM 690 Rally. Practic din acest motiv am si venit in Egipt, pentru a ma obisnui cu motocicleta - pe acest model vom concura si in Dakar.Pentru editia 2008 am pregatit o motocicleta de rally-raid pe baza modelui KTM 450 si aceasta era mult mai usoara, de aceea acum am nevoie de cat mai multi kilometri pentru a ma obisnui cu o motocicleta mai grea. Este prima mea etapa in Campionatul Mondial de Rally Raid si am ceva emotii, pentru ca nu am mai concurat pe nisip cu o motocicleta de rally-raid din ianuarie 2007, cand am terminat Dakarul.Din pacate, venirea in Egipt pentru Raliul Faraonilor inseamna pierderea titlului de campion national la endurocross, avand in vedere ca nu voi putea concura in ultima etapa. Acest campionat era oricum unul de antrenament pentru ca cel mai important este sa nu ma accidentez si sa merg bine in Dakar 2009.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu