sâmbătă, 3 ianuarie 2009

A trebuit sa il ajut pe David pentru ca este unul din oamenii care pot castiga Dakarul


Pentru Mani Gyenes ziua a inceput bine, pilotul satmarean aflandu-se al 42-lea la start si fiind dupa 248 de km de proba speciala pe locul 14. Din pacate, insa, David Casteu, unul din coechipierii lui Mani din Vectra Racing Team si unul din favoritii la castigarea Dakar-ului, a facut pana dupa ce a intrat cu roata spate intr-o crevasa. Mani a fost primul membru al echipei care a ajuns la el si pentru ca David sa nu isi piarda sansele la castigarea raliului i-a dat roata sa. Astfel, David Casteu, ocupantul locului 2 in Dakar 2007 si castigator al Dakar Series Central Europe Rally, a pierdut doar o ora si la finalul zilei a fost clasat pe locul 69. Dupa ce i-a dat roata sa lui David Casteu, Mani a pierdut foarte mult timp si in final a terminat pe locul 95.
Mani Gyenes: ”A fost o zi dificila pentru noi. Am ajuns langa David si cand am vazut ca are pana am incercat sa il ajut pentru ca sa nu piarda foarte mult timp in clasamentul general. Astazi a fost o zi foarte rapida, in care s-a rulat in general cu viteze de 150 – 170 km/h si mousse-ul nu a rezistat la temperatura care era la nivelul solului. Practic, lui David i-a cedat mousse-ul am facut schimb de roti si ulterior in roata lui am pus camera pe care o aveam de rezerva. Din pacate, nu m-a tinut mult si am facut pana. Am pierdut mult timp pentru ca ultimii 130 de km din proba speciala i-am parcurs pe pana. Sper ca maine sa nu mai fie o zi cu ghinion pentru echipa.”

3 comentarii:

Anonim spunea...

mani,nu stiu cati ar fi facut gestul asta.esti un "adevarat"!ma uit dupa tine azi,04.01,si nu te vad la punctul de control 1,si vad ca nici la 2 .ce s-a intamplat????mi-ar parea tare rau sa se intample ceva si sa abandonezi.ieri ai mers farte bine,pana la nefericitul evenimant cu pana.iti tin pumniii de cateva ore de cand ai luat startul .sper sa nu fi patit ceva...!!!!hai Duicu!Hai Butuza,Hai,fratilor!

Roncea spunea...

Felicitari, Mani Gyenes!
Un adevarat suflet de sportiv!
Victor Roncea, jurnalist

Victor spunea...

Spuneti cineva ce face ca nu-l gasesc in cursa. P/u Mama: unde e Mani? Glumesc ,dar sincer ma inervez ca nu-l ghasesc si-l astept de dimineata.Macar sa ajunga lifinis, da la draku de timp.Ar fi bine sa continua sa acumuleze expirinta si sa poata fi de folos in continuare echipei.
Sper sa nu fi patit ceva, dar e prea mare intirzierea si din pacxate ma gindesc la abandon.
Hai Mani rabda.